ARIANA GRANDE - POSITIONS




Thank U, Next döneninde kırdığı rekorlardan sonra kariyerine ara vermeyen Ariana Grande 2020 yılına bomba bir giriş yaparak 2 tane #1 şarkı yaparak kariyerine emin adımlarla devam ettiriyor. Ani bir kararla tweet atan Ariana "Albümünü ay sonu yayınlıyorum" diyerek hemen hazırlıklara başlandı. 30 Ekim 2020 yılında çıkan "Positions" yeni rekorlara imza atacak gibi.


shut up:Bence artık klasikleşmiş Ariana şarkıları gibi olmuş ayrıca bence bu şarkı değil intro gibi olmuş.10/5

34+35:Alt yapısına bayıldım ama araya giren keman seslerini hiç sevmedim hafif rnb hafif regge gibi olmuş 10/5


motive With Doja Cat:Albümde ki en sevdiğim şarkılardan bir tanesi bu olabilir özellikle Doja Cat'in kısmına bayıldım.10/10

just like magic:Rap havası alsamda sözleri aşırı pop ama alt yapısını sevdim.10/10



off the table With The Weeknd:Love Me Harder Part 2 beklerken bu şarkı ile karşılaşmak açıkçası Abel'in kısmı kendi dönemini yansıtmış ama şarkı aşırı slow ara ara giren Grande vokalleri şarkıyı daha iyi bir hale getirsede10/7

six thirty:bu şarkıya bir şans daha vermek istiyorum.10/2




safety net Ft. Ty Dolla $ıgn:Ariana'nın kısımlarına bayıldım keşke diğer şarkılarda böyle olsaymış.... Sırf Ariana'nın kısımlarına10/10

my hair:Baby I dönemine benzettim bu şarkıyı ara ara giren trampet sesleri güzelleştirsede sanki bir şeyler eksik gibi....10/4



nasty:Şarkının başına bayıldım rnb havası ve yer yer pop tarzına bayıldım.10/10

west side:Çok slow olmamış mı bu şarkıyı daha akıcı bir şekilde söyleyebilirdi Ariana.10/6

           

love language:Bu şarkıyı başka bir şarkıya aşırı bir şekilde benzettim hafif country havası aldım ama olmamış. 10/4

positions:Albümde ki diğer favori parçam bu olabilir.10/10

obvious:nope.10/2

pov:Kapanış olarak güzel bir parça olmuş.10/9


Genel olarak Ariana Grande'nin albümlerini sıralarsak en iyiden en kötüye;

Dangerous Woman, Thank U, Next, My Everything,Sweteener,Positions,Yours Truly



















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

THE WEEKND - AFTER HOURS

TAYLOR SWIFT - 1989 [DELUXE]

OLIVIA RODRIGO - SOUR