BLACKPINK - THE ALBUM


 2016 Yılında debut yapan ve 2018'den sonra WW olarak  grafiği yükselen bu grubun ilk albümleri "THE ALBUM" 2 Ekim 2020 yılında çıkmıştır.Albüm iTUNES Us listesinde #1 numaraya ulaştı. 


How You Like That:Albümün ilk çıkış single olan "How You Like That" büyük bir beklenti ile 26 Haziran 2020 yılında çıkmıştır. Şarkının MV'si 24 saatte Youtube platformunda en çok izlenilen MV olmuştu. 10/10


Ice Cream Ft. Selena Gomez:Albümün ikinci çıkış single olarak 28 Ağustos 2020 yılında yayınlanmıştır.Bence şarkı beklenilen değerin altında kaldı ve özellikle BP fanları YG şirketi tarafından haksızlığa uğradığını düşündüler çünkü şarkıda en fazla söyleyen kişi Lisa olurken sadece 6 saniyelik yer verilen Jisoo idi.3.1/10



Pretty Savage:Başında "Blackpink In Your Area" dedikleri yeri çok beğendim ayrıca rap kısımlaına bayıldım yine Jennie Lisa'ya köprü görevi görmüş ayrıca nakarata girişi'de sevdim ama bir anda alçalıp sonra yine yükselmesini sevdim ama nakaratta "rah rah" dedikleri kısım How You Like That şarkısında ki nakaratta dedikleri şey'i aşırı benzettim. 10/10



Bet You Wanna Ft. Cardi B:İğrenç. 0/10

Lovesick Girls:Albümde ki en iyi şarkı olabilir. Albümüde promo single olarak albüm çıkış tarihi ile aynı gün yayınlandı.10/10


Crazy Over You:
Bu şarkı büyük ihtimalle başka bir şarkıdan sample alınmış çünkü başında ki giriş ve nakarat bir şarkıya o kadar çok benziyor ki...8/10




Love To Hate Me:Albümün en güzel ve en iyi şarkısıdır aksini idaa etmeyin.10/10




You Never Know:Kapanış şarkısı olarak iyi ama beni tatmin etmedi.5/10












Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

THE WEEKND - AFTER HOURS

TAYLOR SWIFT - 1989 [DELUXE]

OLIVIA RODRIGO - SOUR